Система АКПП та суміжні вузли відносяться до складних агрегатів і точний інженерний розрахунок є невід’ємною частиною його проектування. Тому покращення мають особливе значення і в більшості випадків є додатковим обладнанням, таким як, наприклад, додатковий радіатор.
У АКПП таких автомобілів, як наприклад Opel Vectra C, в системі охолодження якого є серйозні інженерні прорахунки, тому при перегрівах трансмісія швидко виходить з ладу і дуже часто перегріви настільки значні, що призводять до деформації тіла гідравлічного блоку управління АКПП (гідроблоку). Тому для таких АКПП необхідно не чекати, коли вийде з ладу трансмісія, а встановити додатковий радіатор охолодження АКПП. При достатньому охолодженні трансмісія встановлена на Opel Vectra C прослужить довго і не завдаватиме клопоту.
До тюнінгу можна віднести такі продукти як запатентовані посилені фрикціони Red Eagle та Kolene Steel сталеві диски з азотним покриттям. За словами виробників, ці продукти мають ступінь зносостійкості на 200-500% вище звичайних фрикціонів і сталевих дисків. На нашій практиці нам доводилося встановлювати в АКПП ці запчастини, проте підтвердити або спростувати запевнення виробників про чудові якості цих продуктів ми не можемо, тому що жоден з автомобілів, в які ми встановили дані запчастини ще не виходили з ладу, та інші автомобілі, цими запчастинами на ремонт не приходили.